Menu Sluiten

Informatie Ergonomie

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over informatie ergonomie kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Informatie Ergonomie

Kantoorinrichting | Kantoren | Kantoormeubilair | Meubilair | Duurzaamheid | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Informatie ergonomie

wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen informatie ergonomie offerte aanvragen Lees ons beleid cookies toestaan menu mobilemenu.mobilepanelactiveid mobilemenu.mobileparentpanelid null arialabel close menu menu account instellingen schoonheid verzorging en hygine ga terug schoonheid verzorging en hygine haar en hoofd ga terug haar en hoofd kammen ontwarren beschadigd haar en hoofdirritatie styling spray amp gel verzorging haarkleuring schilfers supplementen zonneproducten haaruitval vitamine complexen shampoo conditioner ampullen luizen shampoo normaal haar vet haar aprs shampooing conditioner dof en futloos haar droog haar droogshampoo fijn haar amp krullen gekleurd haar gel lichaamsverzorging ga terug lichaamsverzorging bad en douche badolie badschuim badzout douche gel crme schuim douche olie zeepstuk deodorant zeer droge gerriteerde huid en huidproblemen ontharen en epileren peeling scrub gommage bodymilk en olie cellulitis bus.

zoeken naar catalogus aanvragen bel mij terug stuur een email uw offerte sluit menu kantoorinrichting totaalinrichting het nieuwe werken ergonomie akoestiek kantoorverlichting verhuur tafels stoelen kasten vergaderen scheidingswanden diversen leasing kantoormeubelen bureau werkplekken thuiswerkplek zitmeubilair vergadermeubilair akoestiek amp privacy ontvangstmeubilair opbergmeubilair schoolmeubilair kantine inrichting kantoorverlichting indooroutdoor meubilair accessoires tweedehands kantoormeubilair diensten maatwerk interieuradvies onderhoud renovatie projectinrichting turn key kantoorinrichting merken over rocor covid maatregelen showroom catalogus duurzaam ondernemen vacatures onze labels contact breed assortiment interieuradvies op maat betaalbare kwaliteit persoonlijk betrouwbaar en klantgericht breed assortiment interieuradvies op maat betaalbare kwaliteit persoonlijk betrouwbaar en klantgericht hag executive hag snelle levering in belgi en nederland breed assortiment van kantoorm.

Interesse in Informatie ergonomie

skip to main content hit enter to search or esc to close close search copia catena solutions menu home over ons cases optimalisatie orderpicking aankoop interntransport ergonomie efficintie het s systeem onze diensten logistieke audit tendering operationele ondersteuning key performance indicators contact offerte aanvragen linkedin logistieke audit een audit plaatst de huidige werkmethode s onder een vergrootglas bekijk ook eens informatie ergonomie Via objectieve waarnemingen worden de bestaande processen in kaart gebracht. Deze worden gedocumenteerd en samen met de verbeterpunten met u besproken. Wat een audit of doorlichting brengt de gehanteerde werkmethodes aan het licht en stelt deze in vraag. Deze kan uitgevoerd worden over d.